2012. március 1., csütörtök

Swarovski kővel díszített eladó mobilok .

Gyönyörű fodros,pihe-puha H&M kötött bolero S-L - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

 
illusztrációk, az alsó fotón az aukció tárgyát láthatod : )
Gyönyörű,, nagyon különleges H&M kötött bolero kardigán36-os, S-es címkés méretben, első kézből. Egyrészt a fazon , másrészt az anyag bősége és puhasága miatt nyugodt lelkiismerettel ajánlom S-M-L méretekre is, próbáltam alaposan lemérni, bár nem könnyű : )
Gyönyörű csipkés kötése van, buggyos ujjai, melynek extra hosszú kézelői vannak, én 180 magas vagyok, a H&M kollekciójából 40-es a méretem, de még nekem is vissza kellett hajatani, szegélye fodros, nagyon feminin, különleges és fiatalos darab akár nőies kiegészítőkkel, akár farmerrel viselve.
Anyaga hihetetlen puha akril, moher és gyapjú keveréke, nagyon kényelmes , gyapjú programon mostam és fektetve szárítottam mindig.
Nincs megnyúlva, nem szöszös, nem foltos, nem bolyhos, nincs szálhúzódás, hibátlan darab.
Háta hossz középen 49 cm,
kiterítve a "fesztávolság" ujjtól ujjig 170 cm,
eleje hossz válltól az aljáig leghosszabb ponton 45 cm,
sajnos semmilyen támpontot nem tudok adni a mell és hát szélességre, mivel mérhetetlen, szabás miatt .....
 
 
A fotókon előfordulhat egy visszatérő kerek szürkés pötty, nem a ruha, hanem a fényképezőgépem hibája, elnézést érte!! A hibákat minden esetben külön jelzem!
Köszönöm!
Kedves Érdeklődők!
CSAK AJÁNLOTTAN POSTÁZOK! Megértésedet KÖSZÖNÖM!!!
10. 000 forint feletti vásárlás esetén az ajánlott postaköltség az én ajándékom! Jó nézelődést kívánok!
Ha egyszerre 3 termékemre licitálsz, lezárom kikiáltási áron, ha még nincs rajtuk licit, kivéve az 1 forintos aukciókat!
Mivel hétvégeken és ünnepekkor gyakran elutazik a család nem mindig áll módomban az aukciókat azonnal lezárni, ezért kérnék mindenkit, aki több licit esetén az aukciók lezárását szeretné, előbb egyeztessen velem, hogy segíthessek.
Köszönöm szépen!



Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Az aukció vége: 2012-03-13 20:28
. Gyönyörű fodros,pihe-puha H&M kötött bolero S-L - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Fontos